Vantaan vihreiden uusien ilta pe 10.11.2023 – Uomarinteen koululla

Vantaan Vihreät, Länsi-Vantaan Vihreät, Vantaan valtuustoryhmä sekä Vantaan ja Keravan aluevaltuustoryhmä järjestävät jäsenilleen uusien illan Myyrmäessä, Uomarinteen koulun ruokalassa.Tilaisuus tarjoaa mahdollisuuden tutustua Vantaan Vihreiden toimintaan artesaanipizzan ja virvokkeiden äärellä.

Valtakunnan politiikan kuulumiset tuovat kansanedustaja Tiina Elo ja puoluevaltuuston varapuheenjohtaja Allu Pyhälammi.

Olitpa vastikään liittynyt Vihreisiin tai ollut mukana jo pidempään ja haluat syventää tietämystäsi toiminnastamme, tämä on oiva tilaisuus tavata muita vihreitä ja tulla kuulemaan ajankohtaisia aiheita vihreästä politiikasta. Illan aikana kerromme tiivistetysti eri yhdistyksistä sekä kunnallisesta ja valtakunnallisesta päätöksenteosta.

Ohjelma pe 10.11.2023 klo 16.30-17.00

16:30 Tarjolla artesaanipizzaa ja virvokkeita sekä vapaata seurustelua